Hemma !♥

Tja alla glada bananer!!

Idag kom jag hem från Viksjö, har ju sovit hos Elin!
Jag kom hem vid typ 13.00.

Nu sitter jag och lyssnar på musik, och kollar på TV..♥
Vet inte exakt när jag ska gå och lägga mig men det blir väll senare sen.
Och så igår var jag, Erika, Elin, Mormor och Madde och kollade på 5D bio, det var as roligt :)
Vi kollade på 2 filmer, för filmerna är ju bara 10 minuter långa.
Vi kollade på Häxan någonting och Robin Hood.
Det som var äckligast i Robin Hood var när det kom råttor, och så slog det rått svansar mot benen det var sa äckligt :)

Nu kommer det lite bilder från igår när vi var på väg hem:


PuSs//<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort