Ny duschad !♥

Tja alla glada bananer !!

Nu har jag precis duschat, så nu lyssnar jag på musik och sitter här och bloggar !
Idag så var vi på Marabouparken igen, men idag hade vi tårtkalas där.
Så 6-7:an bakade tårtor och 4.5:an och 8-9:an kom ditt och åt dom,  så det som blev över fick vi ta hem.
Så jag kanske ska äta tårta snart ♥

Och imorgon så får jag äntligen pierca naveln, ska bli jätte roligt.
Sen på Fredag så är jag ledig, för jag ska till Åland på dop.
För min kusin har blivet Pappa :)
Hans son ska heta Adrian, så gulligt namn och han är jätte gullig :)
Här kommer lite bilder:

Först en bild på mig♥
Har precis duschat ♥

Sen en bild på min kusins son ♥
Här är lilla Adrian ♥

Sen bilder från tårtkalaset!♥
Min tårta ♥
Min andra slarviga tårta ♥
Alla tårtor!
Dom andra tårtorna !<3

PuSs//<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort