Har inte bloggat på länge <3

Tja alla glada bananer !! Förlåt...att jag inte har bloggat så mycket på sista tiden har inte haft tid..! Men nu ska jag börja blogga, och jag ska försöka blogga varje dag om jag inte har skit mycket läxor.. Men ja, idag har jag varit i stan med mamma och moster ! Jag var och köpte tre navel piercingar kan lägga ut bild typ imorgon för jag orkar inte göra den nu. Och så var vi på Åhlens och Clas Olsson, o kollade lite. Aa och sen åkte vi hem. Vi lagade mat och åt men efter maten så kom mormor och moster upp till oss och fikade och det var trevligt :) Men nu ska jag ta och göra naglar och jag kan lägga ut bild på dom sen !!<3 PuSs//<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort