Piercing ♥

Tja alla glada bananer !!

Idag så har jag varit på röntgen men mitt knä, så morfar körde mig till skolan.
Så när jag kom hem från skolan så åkte jag och mamma till Hallonbergen för att jag skulle pierca mig. Men då hade dom slut på nålar så han var tvungen att beställa :/
Så nu ska jag pierca mig mig på Torsdag, och då ska Jennifer med mig♥
Hon har oxå tagit piercing där !

Men nu sitter jag här och äter glass och bloggar..!
Så är det väll skola imorgon igen, men på Tisdag och Onsdag så ska vi till Marabouparken..♥
Så vi kommer att ha as roligt♥
Kan blogg senare sen♥



PuSs//<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort